АНТИОЛІГАРХІЧНЕ ПОЛІТИЧНЕ ВИДАННЯ

НАША ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА: stopcom@ukr.net            Пишіть нам: stopcom@ukr.net           
завантаження...
Головна сторінка

 
RSS підписка нашого сайту

ПІДПИСКА СтопкомUA


НАВІГАЦІЯ
По сайту
• Головна сторінка
• Україна___ПОЛІТИКА
• Світ_____Н О В И Н И
• Аналітика
• Фото
• Відео
• Література
• АРХІВ НОВИН СТОПКОМУ
• Фото дня (архів)
• Політгумор
Влада Закону
Законність і ваші права
• ВГО "ВЛАДА ЗАКОНУ"
• ЗАКОНОДАВСТВО і ПРАВО
• Коментарі фахівців
• Антикорупційна програма
• Зразки документів
 
Про нас
Проект
• Редакція
• Співробітництво
Сповідь продавця: нові хитрощі супермаркетів
25.08.2011 р.

Продавці розповіли про нові хитрощі продуктових супермаркетів і магазинів одягу. Працівники м’ясокомбінату також розкрили свої "секрети".

Браковані мікрохвильовки – зі знижкою!

- Якось я влаштувався на роботу в столичний мережевий гіпермаркет, - згадує Віталій. - Був розпродаж дуже відомої кухонної техніки. Продавали з доброю знижкою, але була тут одна заковика... Ця партія від початку була бракована. Таке іноді трапляється.

Добросовісний виробник, дізнавшись про помилку, відкликав товар, відремонтував і повернув за ціною на 30-50% менше. Так що під виглядом розпродажу в магазині штовхали вже від початку дешеву, нашвидкоруч залатану техніку.

Та далі крутіше: товар з розпродажу наш магазин забороняв повертати. І про це навіть висіло попередження. Але покупці не реагували - ажіотаж. Найобразливіше, техніка-то була брендова: народ радів, що може купити щось хороше за півціни... Зрештою багато хто приходив назад, жалівся на поломку, а здати товар назад не міг!

Відрізнити "відбраківку" легко – за наліпкою на упаковці. Там є літери REF (від слова REFACTORING - дослівно "виробництво ще раз").

- Покупець не вправі здати бракований, зламаний товар лише в тому випадку, якщо при продажу був попереджений про недоліки, - коментує юрист Анна Добрюха. - Дефекти повинні обумовлюватися на товарному чекові, ярлику або в інший письмовий спосіб. Причому продавець зобов’язаний не просто "в загальних рисах" згадати про недоліки - типу "уцінка через брак", - а конкретно описати їх. Тому що, якщо виявляться недоліки, не обумовлені при продажу, покупець вправі пред’явити претензію.

Секрети м’ясокомбінату

- Ви сваритеся на продавців, котрі відмивають ковбасу з "Фейрі". Насправді в магазинах ще все слава богу, жах відбувається в нас на м’ясокомбінаті, - каже Тетяна. - Всю прострочену продукцію з супермаркетів і магазинів повертають виробникові - тобто нам. Думаєте, її викидають? Куди там! Вона йде на переробку, змішується з фаршем, обробляється і знову стає ковбасою. І я точно знаю, що таке відбувається не лише на нашому м’ясокомбінаті, але й на інших. І не лише м’ясопродукти – з молочкою те ж саме...

Остерігайтеся знижок на нижню білизну

"Розповім вам ще про один тривіальний спосіб надурити. Дізналася про нього від подружки, котра працювала в магазині нижньої білизни. В цьому магазині ціни були пристойні. А дівчатка-продавщиці, намагаючись підзаробити кілька зайвих гривень, йшли на найближчий ринок, купували в тьоті Клави трусики за три копійки і підвішували їх серед фірмових за ціну - ну, трішки нижчу, ніж значилася на решті етикеток. І покупці радісно "відшукували" вигідну покупку та поспішали заплатити за неї, поки її не "забрали" більш розторопні панни. Наташа".

- Точно так же роблять і в невеликих продуктових магазинах, - коментує Олег, колишній співробітник мережі супермаркетів. - Провести "зайвий" товар досить легко. Варіант перший: ведеться подвійна каса, тобто товари записуються в два журнали. Легальний - для перевірок. І "чорний" - для себе. Другий варіант: вибиваються липові порожні чеки - не кожен заглядатиме в них, особливо якщо покупка виявилася вдалою. І третій - чеки на підставний товар взагалі не вибивають.

Премія... за обман покупців!

- В декотрих супермаркетах за обман покупців дають... премії! - обурюється Дарина, яка рік працювала касиром. – Гроші за ті "зайві" пробиті салатики касири не можуть взяти собі одразу - все йде через касу. Чеки здаються в бухгалтерію, там зводять: скільки салатів було насправді і скільки купили гави-покупці. Тому касиру, в кого найбільша різниця виходить, і дають відсоток від отриманого прибутку. Хороший стимул до обрахунку, чи не так?

Але існує й інша думка, пише видання.

Не звинувачуйте магазини!

"Я працювала в різних супермаркетах. Хочу виступити на захист продавців! Пишете, що "касири народ дурять, грошей недодають, зайвий товар пробивають". Не хочу видатись нахабною, але перевіряйте гроші, не відходячи від каси! За прострочений товар і недоважування магазин серйозно карають. Як воно продавцям слухати вигуки: "Я читала в газеті, ви всі злодії і обманщики!" Думаєте, таких людей, які кричать без права, одиниці? Помиляєтеся..." Інна.

Беріть товар лише в фабричній упаковці!

"Частенько при закінченні строку придатності продуктів, розфасованих фабричним способом, продавців змушують відкривати упаковки і розфасовувати в поліетиленові або паперові мішечки або пластикові лотки, - пише Луїза з Києва. – Природно, строк виготовлення вказується новий. Але це ще не найстрашніше. Було й таке, що в декотрих продуктах - макаронних виробах, печиві, муці - заводяться комахи. Так от їх, тобто комах, акуратно струшують або навіть просіюють і розфасовують товар назад".

Висновок - беріть товар лише в цілій фабричній упаковці.

Прийом з вагою

"Сама в магазині пропрацювала більше року, - розповідає Катерина Т. - Будьте уважні, купуючи ваговий товар, якщо на електронній вазі лежить пакетик – нібито в гігієнічних цілях.

Його кутик приклеєний тонким скотчем до корпуса ваги. Коли на вагу щось кладуть, пакетик натягається (або його спеціально підтягають пальцем), відповідно вага збільшується.

Можна "впіймати" продавця, попросити переважити. Ось побачите, Ваша майбутня покупка одразу стане значно легшою й дешевшою".

Навіть м’ясо в нас - китайське

"Я торгував, займався великим гуртом, - пише Слава С. - Так от, на рахунок м’яса. Навіть якщо воно не тухне і нічим не пахне, з чого Ви взяли, що воно, наприклад, з Данії? На ярлику написано? Та їх на гуртовій базі наклеюють. А постачають його до нас напряму з Китаю.

Ще я був менеджером на ковбасному заводі. Найголовніший на виробництві - терміст. У нас ним був узбек, котрий не те що говорити не вмів російською – рахував-то ледве. Так що інгредієнти в ковбасу кидав на око - рецептура відпочиває. Якщо щось не так, він нітриту натрію додавав, від нього втрачається смак. Так що накинуті гривня-дві на касі - дрібниці. А ось коли продукт початково непридатний – це серйозніше".

Дослівно

"Чотири роки тому працювала в магазині. Нас змушували мити сосиски, котрі від тривалого лежання в холодильнику вкривалися нальотом; проколювати голкою ті, що здулися, пакети з кефіром і випускати звідти повітря... І спробуй лише відмовся – вилетиш за порушення трудової дисципліни".

"Приходять стегенця, вони відкривають цей пак, забирають звідти процентів 20 - 30% цього м’яса, а решту заливають водою і - в морозилку! Коли ці стегенця потрапляють на прилавки, їх вага значно збільшується".

"Ще одна порада споживачам. Ніколи не ходіть в магазин навіть з незначним душком (перегаром). Якщо продавець його зачує - ви приречені на обважування і обрахунок".

Переклад здійснено сайтом «Стопком.UA». Джерело:

president.org.ua




Передрук дозволено тільки з посиланням на джерело та автора в друкованому виданні та гіперпосиланням в інтернет-виданні. Всі публікації захищені Законом України «Про авторське право і суміжні права».






МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ