АНТИОЛІГАРХІЧНЕ ПОЛІТИЧНЕ ВИДАННЯ

НАША ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА: stopcom@ukr.net            Пишіть нам: stopcom@ukr.net           
Головна сторінка
 
незалежне
опозиційне видання

RSS підписка нашого сайту

ПІДПИСКА СтопкомUA


НАВІГАЦІЯ
По сайту
• Головна сторінка
• Україна___ПОЛІТИКА
• Світ_____Н О В И Н И
• Аналітика
• Фото
• Відео
• Література
• АРХІВ НОВИН СТОПКОМУ
• Фото дня (архів)
• Політгумор
Влада Закону
Законність і ваші права
• ВГО "ВЛАДА ЗАКОНУ"
• ЗАКОНОДАВСТВО і ПРАВО
• Коментарі фахівців
• Антикорупційна програма
• Зразки документів
 
Про нас
Проект
• Редакція
• Співробітництво
Gazeta Polska: Росіяни зробили крок до прірви
20.05.2011 р.

З'являється все більше доказів про злочини росіян у справі Леха Качиньського.

За повідомленням варшавського видання Gazeta Polska у статті "Росіяни замітають сліди після вибуху?", у незалежній польської парламентської комісії, що розслідує черговий геноцид росіянами польської національної еліти, із кожним днем з'являється все більше доказів, що літак був підірваний у повітрі.

Наприклад, на фото, зробленому відразу після катастрофи, сопла двигуна зім'яті і мають V-подібну форму. Однак на фотографії, представленій у звіті московського МАК 15 квітня 2010, ті ж самі сопла дивним чином виявилися вирівняними і стали круглими.

Знищення доказів було проведене до того, як росіяниі "приступили до вивчення уламків". Згідно МАК, вони почали це робити тільки 16 квітня.

Заступник голови парламентської комісії Антоній Мацеревіч повідомив, що росіяни знищили уламки, щоб приховати той факт, що літак вибухнув у повітрі. Він повідомив "Газеті польській":

"З'являється все більше доказів того, що Ту-154 був знищений у повітрі, до його контакту із землею. Ми переглянули сотні фотографій з місця аварії, бачили уламки літака. На підставі цього я можу сказати, що літак не впав, а просто розпався на частини".

З аналогічною заявою виступили в травні 2010 року в "Газеті польській" польські технічні фахівці. Вони вказали, що перед катастрофою був сильний вибух. Якби його не було, то виготовлений з дюралюмінію літак розвалився би тільки на кілька великих частин, фюзеляж був би зім'ятий, а не розпався би на величезне число дрібних шматочків.

Професор фізики Мирослав Дашевський торік повідомив у своїй заяві до польської прокуратури, що дюралюміній і ребра жорсткості фюзеляжу роблять неможливим його руйнування на дрібні частини через зіткнення із землею, а фюзеляж розпався на десятки тисяч дрібних уламків. Іншим доказом вибуху літака у повітрі, згідно з Антонієм Мацеревичем, є розподіл уламків на місці аварії.

Мацеревич зазначив: "У той час, як одна частина літака, від крил до хвоста, повернена на 180 градусів, інша його частина, від крил до кабіни, перебуває у правильному положенні. Єдиним поясненням цього є вибух літака у повітрі".

"Більше того, – додав польський парламентарій, – на землі немає ніякого кратера від удару і немає слідів того, щоб літак протягнувся по землі".

Мацеревич підкреслив, що його дослідницька група майже кожного дня отримує нову інформацію про злочинну діяльність росіян, наприклад, що вже через годину після катастрофи росіяни відправили на місце аварії своїх військових технічних фахівців.

- І витягли з кабіни всю електроніку? – Запитав журналіст.

- Ми точно не знаємо, але у будь-якому разі не для порятунку людей, тому що вони із самого початку оголосили, що ніхто не вижив, – відповів Мацеревич.

Доказом того, що росіяни підірвали літак у повітрі, є також інформація за бортовим комп'ютером. Згідно з доповіддю МАК, він припинив працювати в 15 метрах над землею о 10:41:05

Проблема тут полягає в тому, що саме в цей час літак зіткнувся із землею. Як могло статися, що комп'ютер міг одночасно перебувати в 15 метрах над землею і безпосередньо на землі? Більше того, МАК приводить координати комп'ютера і місця аварії. І вони відрізняються один від одного на 140 метрів, хоча повинні знаходитися в одному і тому ж місці. Коли на комп'ютер припинилася подача живлення, Ту-154 знаходився на відстані приблизно 60 метрів від місця першого удару об землю і 160 метрів від межі посадкової смуги.

На сторінці 84 англійського тексту доповіді МАК йдеться про уламок лівого горизонтального стабілізатора на висоті керма. Порівнюючи фотографії із місця аварії від 11 і 12 квітня, можна помітити, що цей елемент відокремився від літака до зіткнення із землею саме в тому місці, де був зареєстрований комп'ютер.

Це дає підставу вважати, що літак був підірваний у повітрі, особливо у світлі поведінки росіян, які за відомими лише їм причинами перетягнули між 11 і 12 квітня цю деталь на 50 метрів, на місце першого удару об землю.

Мацеревіч зазначив: "Вимкнення живлення комп'ютера є одним із найважливіших елементів всеохоплюючої версії розпаду літака до зіткнення із землею. Це є одним з небагатьох незаперечних фактів, які ми повинні перевірити на основі розслідувань фахівцями США.

Ми повинні пам'ятати, що інформація про обставини смоленської трагедії грунтується на свідченнях російських свідків і російських слідчих, які, делікатно кажучи, ненадійні".

Мацеревич також зазначив, що польські слідчі були позбавлені можливості досліджувати уламки літака через скандальне рішення Туска передати все слідство росіянам. Для цього Туск навіть спеціально поспішив приїхати до Смоленська і змовитися із Путіним, пише Gazeta Polska.

Переклав Юрко Антоняк за:

Свобода слова




Передрук дозволено тільки з посиланням на джерело та автора в друкованому виданні та гіперпосиланням в інтернет-виданні. Всі публікації захищені Законом України «Про авторське право і суміжні права».






МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ