АНТИОЛІГАРХІЧНЕ ПОЛІТИЧНЕ ВИДАННЯ

НАША ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА: v_zakon@ukr.net або stopcom@ukr.net            Пишіть нам: v_zakon@ukr.net           
Головна сторінка
 
RSS підписка нашого сайту

ПІДПИСКА СтопкомUA


НАВІГАЦІЯ
По сайту
• Головна сторінка
• Україна___ПОЛІТИКА
• Світ_____Н О В И Н И
• Аналітика
• Фото
• Відео
• Література
• АРХІВ НОВИН СТОПКОМУ
• Фото дня (архів)
• Політгумор
Влада Закону
Законність і ваші права
• ВГО "ВЛАДА ЗАКОНУ"
• ЗАКОНОДАВСТВО і ПРАВО
• Коментарі фахівців
• Антикорупційна програма
• Зразки документів
 
Про нас
Проект
• Редакція
• Співробітництво



НЕ ТІТУШКАМИ ЄДИНИМИ Напередодні революційних подій Черкаська обласна державна адміністрація, жонглюючи статтями закону України «Про доступ до публічної інформації», намагалась приховати інформацію, котра повинна бути публічною для громадян
13.02.2014 р.

У відповідь на інформаційний запит громадянки України щодо кількості документів, які містять службову інформацію та посади осіб, які застосовували процедуру трискладового тесту в обласній державній адміністрації, в Управлінні інформаційної політики та зв’язків із засобами масової інформації Черкаської ОДА вирішили відповісти, що масло масляне: «Запитувана інформація про кількість документів, які містять службову інформацію в обласній державній адміністрації, є службовою, оскільки відноситься до відомостей щодо організації та ведення діловодства з документами, що містять службову інформацію. ... Запитувана інформація про посади осіб, які застосовували трискладовий тест до інформації, яка була визначена як службова, є службовою, оскільки відноситься до відомостей щодо організації та ведення діловодства з документами, що містять службову інформацію".

Нагадаємо, що відповідно до ст.6 закону про Доступ, оприлюднення інформації може бути обмежене лише у таких випадках:

1)виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя; 2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам; 3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

Якщо ж інформація не підпадає хоча б під один із випадків, доступ до неї не може бути обмежено. Оскільки про застосування вищевказаних критеріїв віднесення інформації не було згадано, чи можна сподіватись на об’єктивність проведення такої процедури, якщо управління інформаційної політики Черкаської ОДА керується положеннями, зміст яких не розкривається перед ширшим колом громадян? Нагадуємо про те, що: «Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений». Саме тому інформація про кількість документів та посади працівників є такою, котра не може бути прихована.

Саме тому застерігаємо Черкаську ОДА та інші органи влади не маніпулювати поняттями, а дотримуватись законів.

ГО "Центр Політичних Студій та Аналітики"

Передрук дозволено тільки з посиланням на джерело та автора в друкованому виданні та гіперпосиланням в інтернет-виданні. Всі публікації захищені Законом України «Про авторське право і суміжні права».






МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ