АНТИОЛІГАРХІЧНЕ ПОЛІТИЧНЕ ВИДАННЯ

НАША ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА: v_zakon@ukr.net або stopcom@ukr.net            Пишіть нам: v_zakon@ukr.net           
Головна сторінка
 
RSS підписка нашого сайту

ПІДПИСКА СтопкомUA


НАВІГАЦІЯ
По сайту
• Головна сторінка
• Україна___ПОЛІТИКА
• Світ_____Н О В И Н И
• Аналітика
• Фото
• Відео
• Література
• АРХІВ НОВИН СТОПКОМУ
• Фото дня (архів)
• Політгумор
Влада Закону
Законність і ваші права
• ВГО "ВЛАДА ЗАКОНУ"
• ЗАКОНОДАВСТВО і ПРАВО
• Коментарі фахівців
• Антикорупційна програма
• Зразки документів
 
Про нас
Проект
• Редакція
• Співробітництво
Держстат не проти віддати всю тендерну статистику Мінекономрозвитку
10.08.2013 р.

Державний комітет статистики вважає за доцільне передати функції збору та аналізу тендерної статистики Міністерству економічного розвитку та торгівлі. Про це йдеться в офіційній відповіді Держстату на звернення народного депутата України Андрія Пишного щодо розбіжностей у звітах Держстату та міністерства про результати функціонування сфери держзакупівель у 2012 році.

«З метою уникнення дублювання у зборі інформації Уповноваженим органом і статистичними органами та економії коштів державного бюджету, вважаємо за доцільне внести зміни до Законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про державну статистику», а саме: звітність, пов’язана зі збиранням даних щодо закупівель, має затверджуватись, збиратись, оброблятись та поширюватись Мінекономрозвитку як Уповноваженим органом», говориться у листі в.о.голови Держстату Н.Власенко № 08.1-20/284 від 25.06.2013.

Як зазначається у листі, «на сьогодні в Україні існує два джерела інформації щодо державних закупівель». Органи державної статистики здійснюють облік закупівель шляхом збирання узагальненої інформації за спеціальною формою № 1-торги від головних розпорядників бюджетних коштів. У свою чергу, головні розпорядники заповнюють цю форму на підставі інформації, яку подають підпорядковані та підконтрольні організації, установи та підприємства, утворені органами державної влади, органами влади АР Крим чи органами місцевого самоврядування, та уповноважені на отримання державних коштів.

Разом із тим, як підкреслюється у листі, органи державної статистики не володіють інформацією щодо переліку всіх розпорядників та одержувачів державних коштів.

Інформацію про результати здійснення процедур закупівель за формою № 1-торги Держстат щоквартально надає для подальшого використання та аналізу Мінекономрозвитку як Уповноваженому органу, що здійснює державне регулювання та контроль у сфері державних закупівель.

Крім того, однією із основних функцій Мінекономрозвитку є ведення обліку закупівель шляхом збирання інформації про заплановані закупівлі та результати процедур закупівель. Для цього міністерство має можливість використовувати інформацію офіційного загальнодержавного веб-порталу «Державні закупівлі» www.tender.me.gov.ua, який підтримується державним підприємством «Зовнішторгвидав України», підпорядкованим міністерству.

Нагадаємо, що у травні цього року Центр політичних студій та аналітики виявив розбіжність між загальними обсягами державних закупівель минулого року за відповідними звітами Держстату (428 млрд. грн.) та Мінекономрозвитку (511 млрд. грн.). Розбіжність склала 83 млрд. грн.

Це викликало громадське занепокоєння щодо можливого приховування закупівельної інформації від контролюючих органів та громадськості.

Народний депутат України Андрій Пишний звернувся до Держстату та Мінекономрозвитку із офіційним запитом щодо причин виявлених розбіжностей.




Передрук дозволено тільки з посиланням на джерело та автора в друкованому виданні та гіперпосиланням в інтернет-виданні. Всі публікації захищені Законом України «Про авторське право і суміжні права».






МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ